big n.



http://www.youtube.com/watch?v=KZ3fSzxhpyw


"childman är bara liten och obehaglig. han har jävligt små händer men är jävligt stark! childman and ladyboy!"
"säg inte till mig att det inte funkar. det funkar! vetu hur fett det kortet är? det är en plastbit som jag älskar."
"jag fixar inte det Arne. det är inte fixbart."


timback.
den lille karln, tusan vad han gjorde bra ifrån sig i fredags.
en av de bästa spelningarna under hela festivalen, tycker jag.
på lördagen var det inte särskilt många band jag ville se.
kul ändå.
lite känslosamt mot slutet bara.
förkröket ägde rum hos axel och jag har diverse filmer och bilder därifrån som jag tror att många inte vill se komma ut i ljuset. mohahaha.
tur för er eftersom jag inte vet hur man lägger upp filmerna från telifånen.

nu har jag egentligen ingenting att se fram emot förutom framtiden och det är ju iochförsig inte så lite.
det har varit trivsamt med så många nya nunor  i vår tomma lilla stad men nu är alla borta och ångesten kryper sig på som vanligt.
hej småstad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0