drewl.



ett rätt så snyggt par om jag får sägat själv.



jag stekte ägg och potatisbullar i rickard mössa i hopp om att inte lukta matos resten av dagen.



någon hade böjt en mokajäng på mazdi men karlarna hämtade en gigantisk bulttång (?) och kirrade biffen.



rille var med



klassisk roadtrippbild, har dock endast hunnit till degerfors..



gustav hittade en färgglad väst i baksätet och blev mycket lycklig över fyndet.

det är alltså bilderna från gårdagens roadtripp.
det vankas tacos och jag är så sugen så snålvattnet rinner.
jag kommer tamejfan aldrig banta eller nån sån skit. jag är ett matvrak åt alla håll och kanter. har alltid varit och kommer alltit att vara.

fast jag har allt ett par mysiga extrakilon som kanske inte borde vistas på stranden i sommar.
så matvraket i mig kanske borde strypas om bara för ett tag.
eller nä. vad tråkigt det skulle vara.

Kommentarer
Postat av: emp

underbart snyggve par.. :p

2009-04-11 @ 10:02:52
Postat av: Anonym

När du skriver att DU har några extra kilon, hur tror du det får dina vänner att känna sig när du är så jävla mycket smalare än dom? Är det kanske det du vill, att alla ska skriva att du är smal? väx upp istället och börja gilla dig själv som du är, kan annars garantera dig att ingen annan kommer göra det heller.

2009-04-14 @ 18:29:09
Postat av: fanny

jag tycker att jag visar att jag är nöjd med mig själv på min blogg, annars skulle jag inte lägga ut bilder på mig själv. jag jämför mig heller inte med mina vänner och jag är inte "så jävla mycket smalare än dom" heller. inlägget jag skrev var inte menat som provocernade och läås det igen så förstår du vad jag menar. mina vänner som jag har nu kommer alltiod att gilla mig hur jag än är kan jag lova dig.

2009-04-15 @ 00:14:54
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: emp

word fanny! ;)

2009-04-15 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0