tacos-fanny



alltså. jag ser helt skev ut på bilden. men jag vet inte varför?
men det var jättesent på kvällen........


varje gång rickard ska köra bil tar han av sig byxorna först.
jag frågar alltid; varför?
men det vill han inte säga utan fräser bara: jag kör bättre då!



jag har hakat upp mig på en grej.
varje gång jag trycker på padden (eller vad den nu heter, ni vet den som man har istället för bärbar mus på laptop)
så låter det som om man säger "tacos" jäkligt snabbt.
skitirriterande. och lite lustigt. jag fnissar till varje gång och undrar om jag någonsin kommer att trycka på den utan att höra "tacos"
igår var rickard förbryllad över att jag luktade tacos-svett på halsen. (på tal om tacos?)
han sa det flera gånger och jag hade inte duschat så det kan ju ha varit så.

men ändå. tacos?
sen sa han tacos-turk eller nåt liknande.
vadfan.
kan väl inte ja rå för.




Kommentarer
Postat av: Julia

om man lagar tacos kan det ibland lukta svett tycker jag :D ingen har någonsin hållt med mig, men kanske finns de alltså fler som tycker tacos luktar svett :D Haha! känns ju skönt ;P

2009-04-20 @ 16:08:58
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Mjooo, men det är nog blandningen med kryddan...



haha, det tvivlar jag på faaaannyy ;)

2009-04-20 @ 21:10:11
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0