h e l l o !



hej vår. sol. blommor. fräknar.
underbart.
jag ska snart ut och svira igen.
en långpromenix hade jag i tankarna.

igår spenderades dagen på IKEA.
jag rickard och päronen engborg.
mina pepparkornsögon ville sova och lördagskvällen gjorde sig ständigt 
påmind i form av skallebank, en mystiskt knarrande stortå och en svag doft av öl som hängde efter mig under hela IKEA-besöket.

kvällen tillbringades i lägenheten.
jag och rille storhandlade och gjorde  warm mäcks.
det råder en tämligen stor brist på soffa för tillfället.
så vi skötte vårt tv-tittande  från golvet på ett täcke med två ljus och en chipspåse.
väldigt bohemiskt. väldigt trevligt. väldigt mysigt.

fibes, oh fibes.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0