yea.

yo. nu har jag precis mejkat mig. klar med allt. fick bli enkelt idag. som ni ser på bilden. jeans och nitskärp, svart tröja med väst. alla ska dricka öl idag. jag är inte ett dugg sugen. på riktigt alltså. ska på wickan ändå. det ska i alla fall bli kul. även om jag ska jobba. vet inte riktigt vad det går ut på det där battle of rock. måste ta reda på't. 
dålig uppdate. av den enkla anledningen att jag inte har något att skriva om.
 jag är glad för jag ska snart få en telefon av pappa. en jättefin. fast det är om några veckor. men ändå. 
mazi har fått nu fälgar. och däck. perfekt. nu kan jag verkligen glida i röda faran.
men idag gör jag limegrön peugot 308. mazi får vila. och jag slipper betala bensin. perfa. 
ha en bra kväll.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0