jahopp.

lite sur. och ledsen. samtidigt väldigt glad. för vissa saker. jag hatar att vara på sånt här humör. men det är inget flummigt. alltså jag är inte bara sur glad och ledsen bara för att. jag vet vilka saker som för tillfället gör mig sur ledsen och glad. när jag tänker på dom glada sakerna blir jag bubblig och fnissig sedan tänker jag på dom andra sakerna och då fylls mina ögon med tårar.  väldigt ostabilt. och nej det är inte pms.
jag hatar att känna så här. hatar hatar hatar. 
måste man banka saker in i huvudet på folk. nej det är slut med det. fattar dom inte så fattar dom inte. hejdå med dig. känner jag då. 
nu pratar jag självklart om en massa hopkok av olika saker men sammanfattar det i ett enda babbel. det känns skönt. skönt att skriva av sig fast ingen fattar. 
jag är glad att jag ska träffa cissi nu. jag är glad att jag kommit till insikt med en sak.
men ledsen över konsekvenserna. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också ledsen, glöm inte de

2008-10-30 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0