uall.

förlåt. jag som brukar vara så duktig på att uppdatera. inget skyll men jag har haft pissigt mycket att göra. mest jobb då såklart. hur som helst. här har ni min helg.
Fredag: Jobba sen wickan. battle of rock. det var en väldigt konstig kväll. var på lite halvkasst humör men annars var det kul. var inte in the mood riktigt för att träffa fulla människor. när jag själv var spiknykter. jobbade såklart. sen åkte jag och rickard hem och la oss. sent. 
Lördag: gick upp. jobbade. kom hem. jobbade. skrev min artikel om wickan. sedan hade jag tänkt att sova men jag hann inte. gjorde mig i ordning för att dra till natta och sedan till sandra som fyllde år. väl där blev det vindrickning och massa prat. det var najs. sedan fick vi skjuts av nån tjomme till statt. såklart. 
fick för mig att det var jävligt mycket folk. kul som tusan hade jag i alla fall och kände mig alldeles sprallig. efter att jag svängt mina lurviga ett antal gånger, shotat i baren och allt vad man gör på hotellet hade jag missade samtal från min kära pojkvän. då kom han och hämtade mig.
Söndag: vaknade upp. skallebank. ångest. fast den försvann ganska snabbt. har ju alltid ångest på söndagar. nästan. åkte hem från rickard vid ett. skickade in och redigerade bilder. till KT. 
sedan bestämde jag, babe, madde, pernilla johan och natta oss för att dra in till örebro och se låt den rätte komma in. så bra var den. precis som jag hoppats. fast hemsk. väldigt hemsk.
sedan mys med rille.
igår jobbade jag precis hela dagen. flängde runt till degerfors och löten och sandviken. hade en telefonintervju med sten och stanley. jag var mycket produktiv. när jag skrivit  fyra repotage var jag klar. då åkte jag hem och gick en långpromenad med mallan. sedan boston teaparty med rille. 
idag vet jag inte vad som händer. den ni.
här är en liten del av min helg. i bilder.
en bajsnödig rille. en sur fanny. två glada blondiner. två crazie people.
peace

Kommentarer
Postat av: ^=)

Du borde lära dig mer vuxnareord i dina artiklar. Du skriver som att det är elvaåringar som ska läsa det.

2008-10-28 @ 14:49:25
Postat av: Anonym

hej. tack för kritiken. någonting du borde lära dig att dina så kallade "vuxenord" får absolut inte finnas med i artiklar som publiceras i en lokaltidning. det kan faktiskt vara elvaåringar som läser dem, tänkt på det?. jag har världens bredaste åldersgrupp som läser mina artiklar då kan jag självklart inte skriva in "vuxenord" bara för att verka mer smart när jag skriver.

2008-10-28 @ 18:53:14
Postat av: S

jag tyckte att dom var jättebra!

2008-10-29 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0