todayit'swar.

shit. det snöar. på riktigt. först blev jag sur när jag såg det. sen isåg jag att jag bara blev sur för att.. ja..jag vet inte? för att man ska bli det. sen insåg jag att jag faktiskt var hel okej med att det snöade. så jag la ned allt. med surheten alltså.
jag fyller år om en vecka. det känns kul. hoppas det blir det.

idag är det halloween. huhu. jag ser mycket fram mot ikväll. jag vill göra maschmallow-spöken. nununu.
men först måste jag jobba. ofcourse.
kom nyss hem. vaknade upp bredvid en hostig, men mycket mysig rickard. 
efter en något konstig men gosig morgon åkte jag hem.

nu sitter jag här. har lekt spirnga-runt-bord leken med rocky. 
han är en nio år gammal golden retriever. men han blir som ett litet barn när man leker den leken. jag springer (i gåtakt) runt bordet. han framför med ett ben i munnen. han har det liksom inte som hundar brukar, utan det står liksom rakt ut. sen springer man varv efter varv. och han tröttnar inte. jävla rolig lek. 

nu ska vi gå ut och gå, sen ska jag köpa frukt åt min sjuka pojkvän. sen jobb. sen fest.


PEACE OUT




Kommentarer
Postat av: siiiiztaaa

Naaaw lille lille gullrocky, jag vill ocksa leka springa-runt-bordet men honom. Tusingen va jag saknar honom ibland! Tur att han fortfarande har barnasinnet kvar =)

2008-11-01 @ 07:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0