scott.

idag ska jag jobba. jobba jobba jobba. sen ska jag hem och fortsätta jobba. måste skriva klart min krönika tills på fredag. den följer inga ramar som jag fått av min chef. men ibland blir det bättre så.

jag biter ihop. det här är ingenting som förvånar mig särskilt mycket. men jag är förstående. också. men jag hatar att bli besviken bara. bara för att jag visste lite innan att jag skulle bli det. skitsamma. för osammanhängade. 
idag är en sån dag som jag hatar hösten. såna dagar när vinden låter. usch. rysningar i hela kroppen och jag vill bara lägga mig under täcket och vänta in våren.
såna här dagar finns bara en sak som gör mig glad. att shoppa. i mängder. just för tillfället är jag sugen på nya armband. jag vill ha världens största samling. guiness.

lyssna. snälla på lyssna underbara scott matthew. kolla inlevelsen i harvest moon.

scott matthew- harvest moon:    http://www.youtube.com/watch?v=np6LJwGr0MM&feature=related

scott matthew- market to my children:    http://www.youtube.com/watch?v=uxMIyiHsotE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0