jagvet.

hej. jag har kommit underfund med att jag älskar john mayer. jag har även kommit underfund med att jag tycker att det är väldigt bra höstmusik. 
jag, fanny, som hatar allt som inte har med värme och sommar att göra, har börjat acceptera hösten. jag ser den här årstiden som ett bra tillfälle att ta tag i sig själv. det kan man fan inte göra på sommaren. 
då gör man precis allt annat. än det. jag har börjat associerat saker till hösten också. det är konstigt. 

skit samma. orkar inte skriva om sånt svammel.
nu har jag precis varit hos natta. där befann sig även lisa och emelie. 
innan det jobbade jag och fick besök av båda mina maddar på jobbet. 

nu är jag klar med min krönika. kommer på fredag.
förlåt att jag bara skriver massa flams. jag vill bara skriva för att få igång den här satans bloggen.
jag ber även om ursäkt för min uppenbara schizofreni med tanke på inlägget nedan.



puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej

2008-10-21 @ 20:42:06
Postat av: cäz

haha true, att ta tag i sig själv är ju ungefär det sista man kan göra under sommaren ^^

2008-10-24 @ 02:13:48
URL: http://skatanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0