hard.

sådär. nu har jag varit ute på stan och intervjuat partaj och leklådan. det är ju halloween snart. och jag ska göra ett rep om det till sovmorgon på lördag. fun. hittade massa dräkter som jag vill ha. egentligen skulle jag vilja klä ut mig till pirat men det är ju så vanligt. jag vet ju inte ens en fest än. men jag tror att vi kommer att klä ut oss ändå. i alla fall jag. 

igår var jag på red brick. jag var nykter och körde så ingen behöver oroa sig. 
hade jobbat precis hela dagen så jag åkte hem tidigt och kröp ner hos min babe istället. 
det är mysigare. än brickan alltså.
men det var ändå trevligt. fick träffa dickens nya klasspolare. bara killar. men trevliga sådana. 

min adress är lite skum. man måste skriva in /schfanny efter blogg.se.
vet inte varför. jag fifflar jämt till konstiga saker

nu ska jag fortsätta jobba. 

have fun.
 
    snart ska min röda hårfärg bort. för gott.
nu snart ska mitt röda svall bort. för gott

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0