hallelujah.

tjo. sitter och funderar ut en inköpslista. har ett antal grejer som jag behöver. speciellt hårgrejer. min frilla har börjat på att likna något slags dött djur. måste bli en ändring. det är inte roligt att inte kuna definiera sin egen frisyr. eftersom det inte finns någon.

- Inpackning (viktigt)
- kérastase serum
- spraybalsam, loréal
- glansspray, osis (aldrig testat)

jag fyller år den sjunde november. pappa sa att han tyckte att det var nog att ge mig vinterdäck. men jag tror att han ljuger. han gillar att se mig plågas, då brukar han småle för sig själv tills han får dåligt samvete och säger att han faktsikt skojade. ha.ha.

jag tänker börja fila på en jävligt dyr önskelista. faktiskt. jag önskar mig nog bara dyra saker. det är ju bra om någon annan kan köpa dom åt mig då. right. 

hur som. 
jag är skadeglad. har varit det ett tag nu. jag är ju en nörd. en internet nörd. läser massa skitbloggar hit och dit och blir beroende. nu har alex och calle schulman startat upp "blondinbellas" blogg på deras sida. den är väldigt rolig. självklart är det inte hon som skriver. men det är många som tror det. idioter. jag skrattar i alla fall åt det. 
http://1000apor.se/blogs/bb

jag städade min garderob här om sistens. kolla vad fint det blev. i alla fall på en sida.
måste ta itu med resten av mina samlingar också. som ni ser.

ha det bra.





peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0