fringe.

åh. för tillfället har jag fullkomlig sinnesro. underbart. jag har kommit på en sak. jag gillar min tillvaro just nu. eftersom alla mina dagar ser helt olika ut. det är verkligen så. jag vill säga varenda kväll innan jag går och lägger mig; vilken konstig dag det här har varit, bara för att alla dagar är så olika varandra. fast inga jätteskillnader, men tillräckligt för mig.
jag och rickard åt thaimat förut. röd curry och bambuskott och annat gott. där fick jag allt till ett litet rim.
sedan har vi bara tagit det lugnt. rickard är lite sjuklig. och vi alla vet ju vad det innebär. när en kille är sjuklig alltså.
jag ska ta hand om honom. så gott jag kan. ibland får jag moderskänslor. även för min pojkvän.
imorgon är det fredag. då ska vi på battle of rock. det blir nog skoj. 
men nu ska vi krypa ner under täcket och invänta fringe. vårat nya favoritprogram. hehe. nej nu är jag alldeles för töntig. alldeles.
godnatt gott folk
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0