allkohöl, kvinnohöl....

tje. gud vad korta dagarna är. jag hinner ju för tusiken inte med någonting. jag sov knappt en blund inatt. jag trodde jag skulle vara död vid nu. men jag är förvånandsvärt pigg. 
min hjärna ignorerar och jag gillar den för det. ikväll blir det alkohol. även fast jag inte var särskilt sugen. blev bara så liksom. ska till sandra och hennes syster. dom fyller år. blir nog trevligt. jag gruvar mig inför statt. jag gillar verkligen inte det stället. men efter en vinflaska blir även det inbjudande. läskigt.

har precis dushat. gjort allting som jag skulle göra så nu känner jag mig fräsch. har färgat håret och ögonbrynen. rakat benen. gjort inpackning.  men påsarna under ögonen kan nalkas vilket inte är så konstigt. men doch fult.

jaja fanny slutta babbla. läste ni mitt halloweenrep idag i kT? massa roliga recept. hehe.

har förresten köpt halloweenoutfit! jihoo:D

lägger kanske in en bild på håret sen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0