A.

jag önskar tillbaka mitt  blonda. nu är jag trött på att vara mörk och blek.  
sitter och lyssnar på streetlight manifesto. blir glad av deras musik. brukar lyssna på dom i bilen. då känns det alltid som att jag vill köra jättefort. 
jag är trött och seg. känner mig sliten. det är alldeles för mycket att göra nu. egentligen orkar jag inte. 
det finns liksom inget ljus i det hela heller. ingen semester att se fram mot. bara jobb jobb jobb.
jag vill åka härifrån ett tag. funtar att dra till sthlm så fort jag blir ledig och bara vara där. vore underbart. 
eller ta mig till malaysia hawaii eller grekland. nu.
depp. jag tror att höstdepressionen kanske har fångat mig. neeeeeeeej jag skojade bara. ibland är det skönt att klaga av sig lite bara.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar i båda

2008-10-29 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0