yeah.

äntligen. hoho. jag känner det där underbara adrenalinpirret när man har köpt något man är riktigt nöjd med. har finaly införskaffat den dundersnygga luvskinnjackan. förra månaden tog den slut på en gång. nu fanns den EN kvar. och den i min storlek. 
it's wunderful. köpte en liten liten väst igår också. undra när jag ska ha den. rickard förstod inte riktigt vad det var för något. han undrade var jag egentligen skulle ha den. 

jag känner mig lite mätt i magen. jag har börjat oroa mig lite. jag börjar må dåligt och känna lite avsmak när jag äter ost. precis som jag gjorde när jag var tio och bestämde mig för att sluta äta kött. 
jag hade ju en ostfri period ganska länge. men bestämde mig för att avsluta den. nu tror jag att det är tillbaka. för er som inte vet så är det kalvlöpe i ost. ni hör ju. 
k a l v l ö p e...

jaja. jag ska inte uttråka er med mina påhitt. dom händer ju ganska ofta ändå.

efter en halvmysig morgon med min fästis och världens gladast yrväder till hund känner jag mig redan tillfredställt med dagen. ännu bättre blir det ikväll. hoppas erik och linda vill vara med och dricka glögg. dom får tamejtusan bidra med blåbär.

min krönika är med idag för den som är intresserad. blev inte kanonnöjd. men men.

rickard tyckte igår att han kunde få vara med på lite fler bilder. det tycker jag med.





pusspådig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0