keeponwalkin.

skönt. skön helg. skön promenad. skönt väder. kom just hem. har gått i skogen med min vän rocky. vi gör ett bra team. nu är jag rosig om kinderna och kall på låren. jag dagdrömde under min promenad. det är något av en favoritsyssla jag har. jag vill ju flytta till paris, har jag kommit fram till. inte bara för imagens skull, även om det väger ganska stort, utan även för att det är en så vacker stad. jag tror att jag skulle trivas. detta föreställde jag mig under min promenad.
idag lämnades röda faran in. på obestämd tid. kanske blir klar på fredag. två dörrar ska lackas om. och jag hade planerat att cykla till jobbet idag. väldigt nervöst. jag har inte cyklat på jättelänge. efter en och en halv dags mentalt förberedande kläcker pappa att jag kan ta hans testbil.
va. nej. jag som förberett mig nu. jag får ju ändå bara kärringstopp med den där satans bilen. eller ja. typ nästan.
klart jag tar bilen.
fredagen var kanon. beyond kanon. tyckte jag i alla fall. hela dagen var jag på skitbra humör och det gjorde nog halva kvällen. natta och gänget hade lagat tacos så när jag och rickard var klara med våra outfits drog vi dit och käkade. och drack. och sjöng. och dansade, oj vad vi dansade! 
sedan åkte vi till erik. där fanns två james dean, en elvis, en gigolo, två luffare, två superhjältar mfl. mfl.
fantastiskt. 
kvällen var intressant och dansandet fortsatte. men rickard var lite sjukling så vi åkte hem typ vid halv två. då blev det max. sedan sova.
på lördagen var jag ledig. jag och rickard sov längelängelänge sedan spenderade vi en lugn kväll hemma hos mig, och fortsatte sedan med mys och film hemma hos honom. tropic thunder. hette filmen. konstig men rolig. 
söndagen också var lugn. och jag älskar den för det. 
så jävla värd helg. fyfan. tack alla som är så jävla bra. ni vet vilka ni är.
love

Kommentarer
Postat av: Marilyn Monroe

Shit vilken kväll i fredags alltså, sjukt kul! Ett stort plus att alla var så fina och häftigt utklädda :) Tack för en bra kväll, med mycket dans ;) Puss

2008-11-03 @ 14:32:06
Postat av: fanny

oh yes. vi är bara bäst och då blir alla kvällar kul :) tack sjävl du hottie =) puss

2008-11-03 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0