grandma.

samtal med farmor gun:

jag: hallo det är fanny?
farmor: HEEEEEEEJ mitt gulleeeehjärta, lever ni?
jag: ja, jodå vi lever allt. du då?
farmor: jaaaaahahahaha, det gör jag allt!
jag: bra bra jag var i stockholm i måndags
farmor: (lite argt) MEN! jag hörde deeet!  tusan att ni inte kom och hälsade på mig! dålig stil!
jag : förlåt....
famror: (glad igen) det gör inget!!! nästa gång får du ta med dig dina kompisar så får ni kinesa hos mig så kan ni vara ute och röja heeeeeela natten! 
jag: självklart farmor!
farmor: bra! hejdå mitt GUUULLLEEEHJÄRTA!
jag: hejdå, farmor.

hon är underbar min farmor.


lite otippat att jag skulle blogga om min farmor va?
hehe.
 ibland måste man bara.


Kommentarer
Postat av: mady

ge mig din farmor!

2008-11-21 @ 23:39:59
URL: http://madelenetiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0