it's over.

just nu är jag i sånt mysigt mood. ni vet, när man bara vill att saker och ting bara ska vara som dom är. jämt. allting är nästintill perfekt. det har jag mycket och tacka min favorit för. han underlättar allt. jämt. nuförtiden. lovehimsomuch.

helgen har varit kanoners. jag tror att jag tänker lägga det där med alkoholen åt sidan (ja, på riktigt). det går så bra ändå. såna här helger är så värda. okej. jag vet att det var med vin och glögg i bilden i fredags. 
men skit samma. 
igår var en väldigt random lördag. jag lisa och cilla drog till donken och drack kaffi och tjatade lite. 
sen åkte vi med en kopp till rille som är så duktig och sitter i studion hela dagarna. sedan blev det gänghäng hemma hos emelie och kenny. 
allsång med erik i centrum. vi fick avnjuta sånger fån bland annat från abba, queen, greese och jävlar anamma. 
rickard demonstrerade för folket hur han brukar förföra mig med sitt gitarrspelande.
 med släkt belysning och en uppmaning att alla skulle föreställa sig rickad naken fick jag en, ja, ganska förförisk sång spelad för mig.
efter ett tag drog vi hem. byggde en soffa i rickards säng. somnade. vaknade. myspys.

nu kom jag precis från en promenix med pripps, lisa och lilla emelie. fresh. 











någon bild på mig blre inte. jag hatar mitt hår. usch. mitt hår är mitt signum. nu är det det hemskaste signum man kan tänka sig..   :´(


nu ska jag hitta på nåt. 

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0