brickanochså.

jävlar. är det jag som är en inspirationslös nolla? yes sir. ibland är det skönt att klanka ned lite på sig själv. så man får veta att man lever. båda fötterna på jorden. 
det har jag iochförsig. för det mesta.
jaja. 

jag har ett sug. eller jag har många sug.
 men det suget jag har i tankarna förtillfället och just nu är ett inrednings-sug. otippat va? hiho. 
jag vill inreda min lägenhet (som jag inte har, I know) med massa små plottriga puttriga myspyssaker.

 jag vill julpynta och klistra saker på badrumsväggarna. jag vill måla med läppstift på hallspegeln och sätta upp min egenmålade tavlor (som jag inte riktigt målat än).
på sovrumsväggarna.

det vill jag göra.

idag har jag varit på redbrick och käkat gott. i sällskap med mina goda vänner. 
louie drar till åre. i fem hela månader och lämnar oss bakom sig.
 fy tusiken. men det kommer bli kul förn.

vi hade avskedsmiddag. en mycket rogivande sådan.
 natta är en stark själ. i hela sitt liv 
(eller ja, så fort vi lärde känna varandra åtminstone)
 har hon blivit avbruten.
 hon pratar liksom lite för långsamt,  för att vi i sällskapet ska orka med att lyssna. eller sanningen är väl att vi andra kanske pratar lite för snabbt. och mycket.

när hon äntligen får en syl i vädret har hon antagligen bunkrat upp, 
under tiden vi andra pratat, 
en hel radda meningar hon vill få ut så det tar liiiiite för lång tid. hon har heller inte riktigt kuragen
 att våga avbryta tillbaka. 
sen sitter hon där avbruten och dan.
 och vi bara skrattar. men vi älskar dig ÄNDÅ vetu nattabumselibumsan<3


loi och natta som "inte" var riktigt beredd.


mitt käk. mumma.


sebbe och rille


heden. som den gambler han är sket han i oss och brände bort lite stålar i stället


lisa och emeluttan. kolla i lisas meny, har jag fångat ett spöke?


är det bara jag eller verkar emelie "lite smått" trött på lisa?

scott matthews uppsidedown


hat fint. 

I'm back.




Kommentarer
Postat av: lisa

HAHA JAG DÖR! ser ut som att jag har något allvarligt fel på bilderna. stackars emelie :D

2008-11-27 @ 09:29:39
Postat av: emelie

hahhaa, ja döör av glädje när ja läser din blogg! du är så skön fanny ;) och ditt hår ÄR snyggt! ge dig..

2008-11-27 @ 09:52:55
Postat av: Natta

Haha nej jag ska aldrig mer säga nått!







:D

2008-11-27 @ 16:16:18
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: fanni

emelie & lisa: ni är så söta så :)

2008-11-27 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0