hello.

hoho. jag har ont i huvet as hell. men jag är på bra humör. jag tror att jag har järnbrist. vore inte ett dugg konstigt om jag hade det vill jag tillägga. jag äter inte ägg eller järntillskott. och för er som inte vet inte heller nöt och gris. eller nåt annat "köttigt". 
men det ska väl gå ändå tänker jag.
on my way to the city. 
ska träffa johanna hj. WIWA.
alldeles för lång tid har gått. sara skulle också dyka upp om jag inte förstod fel.
sen är det jag och mallan som ska svira. 
tre tjejor som jag saknat för mycket helt enkelt. inte accepterat.
skinnjackeväder javisst! å andra sidan så tycker jag oftast att det är det.

Kommentarer
Postat av: Natta

Du skulle aldrig sagt sådär. Nu jävlar ska ja prata på i fortsättningen ska ru få seee! :D

2008-11-27 @ 18:36:27
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: malin

vad fin du är! men vad olik på den blonda bilden?

2008-11-28 @ 11:40:16
Postat av: fanny

hej! tack hehe. ja men den är från hm, 04 tror jag (:

2008-11-28 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0