oh.

åmajgard vilken skön dag. jag gick upp relativt tidigt. då jag saknar både rullgardin och persienn på mitt rum (av nån konstig jävla anledning) så vaknade jag och såg med mina morgonkines-ögon 
(ja, jag vet att dom är små annars också)  att det var svinfint väder ute. upp och hoppa. lämnade in krönikan och vimlet för att sedan strutta ut i det fina vädret.
 okej jag struttade inte. 
 vet inte ens hur man gör. 
men det är ett roligt ord som kanske används lite för sällan.
sedan har jag och min fästis befunnit oss in the city. fikamys på paris för att sedan vandra runt på vårat lilla torg. typ.
ah! jag glömde nästan. vi skådade en stöld på JC. jag fick en liten adrenalinkick. har aldrig medvetet varit så nära den typen av brottslighet förut. vi stod och snackade med rickards polare.
 samtidigt står en
 man och kikar på ett par jeans bredvid oss. 
expeditden frågar om han behöver hjälp men han tackar artigt nej. han var välklädd. backlslick om någon bryr sig. så plötsligt kubbar han ut ur butiken och en smärre kalabalik uppstår i JC.  the end.
rickard frågade om vi skulle ha glöggkväll på fredag. 
jag tyckte att det lät perfekt. 
jag tyckte att vi skulle baka och lyssna på julmusik också. men då tittade han på mig med något som liknade avsmak så jag avböjde mitt förslag lika snabbt. glöggkväll it is. vi köpte en med vanilj- och en med chokladsmak.   

Kommentarer
Postat av: festisen?

Kakao smak älskling, inte choklad!

2008-11-20 @ 20:42:05
Postat av: till min fästis

samma sak?

2008-11-20 @ 20:49:17
Postat av: mady

glöggkväll sounds nice!

det måste jag nog anamma.

2008-11-20 @ 21:44:35
URL: http://madelenetiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0