sure.

jag är mätt. men inte tillräckligt.  fast jag har ett maschmallowsspöke i magen. och spaghetti. men jag är aldrig mätt nuförtiden. jag tycker att jag bara äter och äter men det händer liksom ingenting. går ned i vikt. inte för att det gör så mycket men man blir ju fundersam. 

jag tror att jag har en binnikemask i magen. det tror inte mamma. bara hon inte börjar stoppa smör i maten bara för att hon vill att jag ska gå upp. som hon gjorde förr när lisa bodde hemma. hoppas inte lisa läser det nu. (fast det kanske du redan visste) 

jag har jobbat. det var mysigt. har pysslat med lite allt möjligt idag.
ska åka till natta nu snart. kanske köpa nåt gott. och titta på desperate. 

jag gillar idol-lars stil. han går mot strömmen. det är bra. plus att idol suger ändå så varför inte röra om i den jävligt stillastående flopp-grytan.

peace.

p.s  valvaka ikväll heja obama. och han är inte alls mot frihandel. som blondinbella påstår. 









 

Kommentarer
Postat av: tilda

min mamma hade rinnande grädde på min gröt istället för mjölk när jag var liten :P men inte hjälpte det nånting...

2008-11-03 @ 19:18:36
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: fanny

oj, ja det var ju ett bra tips. men det lät inte vidare gott :S fast jag tror att jag klarar mig på mina reserver ett tag om jag ska vara ärlig (:

2008-11-03 @ 19:34:12
Postat av: ♥ bella

Jaa, man får hyscha lite när man lyssnar på sån musik haha.. Paparazzi med henne är grym också.. Check it out! ;)

2008-11-03 @ 21:09:58
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: c to the k

men fanny dåååå, valvaka imorgon!

2008-11-03 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0