pussycurtains.

killers strömmar ur högtalarna. hört att dom ska göra en jullåt med elton john?
jag känner mig hurtig. jag har dansat lite. sjungit. jag gillar att sjunga. fast jag inte kan. därför gör jag det mest när jag är ensam. blir lugnast så.

har käkat en risifrutti. känner mig proppmätt. 
jag är trött på människor som strider om saker. förut var jag en av dom. tills jag insåg att jag inte orkade mer. då la jag ned. 

funderar egentligen på att ta en vända på stan. vill köpa nåt. kommer inte på vad bara. kanske en parfym. 
men jag orkar inte cykla dit. det suger. men det är mysigt att cykla, bara så jävla kallt.

det är roligt det här med presidentvalet. det gör så att det känns som att jordens befolkning kommer lite närmare varandra. alla engagerar sig i samma sak liksom. som en stor familj. lite som när tsunamin hände. eller tvillingtornen. fast det här är roligare, så klart.
hoppas nån förstod.



vad tycker ni om mina fina gardiner som mamma envisas med att sätta upp. 



mina fina stora örhängen.

jag tycker att han är sexig. jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0