mr.bojangles.

hoppas min rickard hinner kommer sen.
 jag vill ligga på hans bröst och känna hans stora händer i 
mitt hår och på min rygg. 
känna hur värdefullt det är att känna någon annas värme och lukt i sin säng, 
istället för endast din egen. för det är det verkligen.
varje natt med få undantag sover vi med varann. ändå känns det som en lyx varje gång.
igår ringde han och sa att han saknade mig. 
att det kändes tomt i hans säng. 
då blev jag varm i hjärtat eftersom jag bara varit borta en halv dag. 
han är min godispåse en regnig söndagskväll.
ibland känner jag mig dålig på att visa uppskattning i ord. 
då är det så lätt att skriva här. 
love u honey. 

Kommentarer
Postat av: sussie

hur länge har du och din kille varit tillsammans? väldigt fin bild o bra blogg :)

2008-11-24 @ 17:31:59
Postat av: fanny

hej! tack så mycket. hmmm i ett år ungefär :)

2008-11-24 @ 19:51:18
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0