mhm.

glöggkvällen var kalas. mycket uppstyrt. mandlar russin pepparkakor chips och hembakat godis. linda är duktig, vuxenpoäng till henne. eller i och för sig. hon är rätt vuxen. fast det märks inte så mycket. 
(på ett bra sätt alltså). men hujedamig vad stark glöggen var. jag är klen som ett as i och för sig. men vad i helvete 20 procentig glögg? 
på riktigt. 
glögg ska väl vara någonting puttrigt och trivsamt som man förknippar med julen. 
jag fick mer tillbakablickar av mina spritfyllor jag hade i åttan.
 ståpäls av bara ångorna. fick i mig lite dock. 
inte gott någonstans. bara mysigt. och det kan man ju offra några smaklökar för.
 vanilj hjortron kakao och whiskey var kvällens glöggsorter.
 blåbären var slut tamejfan. det var synd. 
efter ungefär en kvarts glöggdrickande och när inte ens karlarna klarade av spritångorna böt vi till rödtjut.
mycket bättre. faller sig mer naturligt liksom.
tack för en trevlig kväll!

ikväll blir det mys med mina underbaringar. alkoholfri night.
 vi har kul ändå kan man säga.

nu ska jag åka och möta min lisa.
uppdatar med bilder soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0