mememe.

moho. jag är kvällspigg. jag har massamassa planer i mitt huvud. tänker inte avslöja nåt ännu. om det inte blir av alltså. blir lite träligt då. men jag hoppas verkligen att det blir det. 
jag känner mig så lugn i kroppen. brukar annars inte göra det. men jag vet att det kommer att hända saker imorgon som kommer att röra till allt igen. så jävla jobbigt. 
skitsamma. jag orkar inte filosofera längre. jag har börjat göra det. förut var allt så himlans enkelt. det senaste året har förstört det hos mig. det som jag gillade hos mig. fan. jag har endast mig själv att skylla dock.
ikväll har jag och madde unnat oss. vi har solat, promenerat och lagat god mat. kollade på CSI med. fan att warrick dog. han var ju en av dom snygga. hoppas att det kommer in en ny. ännu snyggare. 
längtar inte tills imorn. måste skriva en krönika. och jobba hos tömp. och åka ut på ett till jobb klockan sex. känns så jäkla långsamt. jäjä! 
fan vad jag ser ut på den förra bilden. försökte mig på nåt nytt retuscheringsmässigt. gick åt helvete. men ibland måste det ju göra det med. kanske är det motivet på bilderna som gör att det går åt helvete ibland också. det är nog så.
inte naken dock.
puss

Kommentarer
Postat av: GP

wish u were!

2008-11-11 @ 10:16:55
Postat av: frida

vad fin du var!

2008-11-11 @ 23:26:51
Postat av: frida

Hur gör du för att få så glansigt hår?

2008-11-11 @ 23:29:01
Postat av: Fanny

tacktack, tycker mest att det är en risbuske, men hade haft i lite hårserum där(:

2008-11-11 @ 23:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0