johanglansochmysisthlm.

en liten uppdate: sitter för tillfället med cilla och hennes syrra och kollar på boston teaparty. har varit på rival och titat på johan glans. grym kille alltså. mycket rolig. jag skrattade mycket och grät stundtals. av glädje naturligtvis. har gjort en mindre runda på stan också. fyndade lite på weekday och indiska bland annat. fick med mig två tröjor till rille också. väldigtjättesnygga. enligt mig.
 åker hem från huvdstaden i morgon. är just nu en aning seg i bollen efter en riktig heldag. jag har även blivit bjuden på mat av cilla på pong. starkt. gott. thailändskt ofcourse. fy tusan i mig vilken bra dag det har varit. och det har jag till den största delen cicci (bravacillapilla?) att tacka för(:<3

jag vill inte åka hem. skulle nog ha stannat kvar mycket längre. om jag hade tagit med mig mer pengar hit. och om jag inte saknade min favoritälskling där hemma så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0