jaha.

jag går upp. tassar in i mitt badrum och slår på kranen. vilket jag alltid gör. jag ställer mig rakt framför den sönderspruckna spegeln som min syster en gång i tiden våldsamt slog sönder. 

allt jag ser är ett bludder. ett diffust bludder där man endast kan avskilja det stora mörka rufset och två små pliriga blå ögon. 

nej vänta, det finns någonting mer. en distinkt röd prick mitt i pannan. vad i helvete.
jag har fått en finne. 

jag blev arg. spottade och fräste. jag trodde att finnar var passé. 
hur gör jag nu? får man klämma på den? nu för tiden verkar man ju inte få det. 
kunde inte låta bli. jag tog tag i den och försökte lite försiktigt. sedan hårdare. inget hände. 
den blev bara irriterad på mig. röd och intensivt bultande som att den straffade mig för att jag pillat på den.
fan i helvetes jävla piss skit. sa jag till min spegelbild och gick sedan tillbaka till min säng och drog täcket över huvudet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0