heart.

åh.  jag har världens finaste vänner. jag har verkligen det. och jag älskar dom för at dom är det. 
jag hade en jättebra födelsedag igår. jättebra. trots att den började väldigt hemskt. :(
jag och rickard gick ut och käkade. jag åt lax på planka. mums. på resturangen fick jag en present. två jättefina snö-armband.
han är bra på att snappa upp vad jag gillar. karln.<3
sedan gick vi bara hem och drack vin och whiskey. 

vill också tacka för alla gratulationer. helt sjukt. och jag är tacksammast i världen ska ni veta.

idag ska vi ut och svira. först ska vi käka världens godaste mat här hemma. sedan bär det av mot natta. kommer bli en jävla kul kväll. hoppas jag. 

nej nu orkar jag inte sitta vid datorn längre. trodde att jag hade mer att skriva. men nej.
uppdatering sen om mina presenter. hoho!

igår hade jag klätt upp mig lite. det får man när man fyller år.

pussipuss






Kommentarer
Postat av: madde

är det presentsnöret som kommer till användning? :)

2008-11-09 @ 20:34:39
URL: http://madelenetiger.blogg.se/
Postat av: fay

precajs :)

2008-11-10 @ 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0