F.U

jag har haft fullt upp. hela dagen igår umgicks jag med linnea. det händer inte så ofta så jag får catcha tillfällena liksom. vi åt choklad. hängde i hennes fina, men ganska tomma lägenhet.
 hade ingenting att göra.
 diskuterade i cirka en minut.kom fram till att vi skulle åka och sno en katt. eller rädda som vi kallade det. men insåg snabbt att vi inte hade låda, kattsand eller mat. en halvtimme kvar till affären stängde.

 självklart köptes en låda och kattsand. fast vi inte hade någon misse än. 

röda faran, jag och linnea åkte runt lite. åkte till ett övergivet stall. en kattunge kom fram och jamade. vi tog den. insåg att den hade en bror. tog den också. panik i mitt bröst. ville åka med avslagna lysen men insåg att det var en dålig idé. så tryckte till lite extra på pelle istället. 

oliver och william fick dom heta. jag fick inte döpa en till fanny.

jag vågade inte vara kvar hos linnea sen. hennes pojkvän skulle komma och han tycker jämt att jag lurar in henne på dåligheter. katterna är en sån sak som kan räknas till dåligheter. så jag stack.

idag har jag varit hos frisören. I FYRA OCH EN HALV JÄVLA TIMMAR. resultatet? bejbyfanny. en liten bäbisfanny med tjock lugg och kort hår. jag var en halvtimme försen till jobbet. var tvungen att åka hem och stampa lite i trappen och slå i lite dörrar. gråta lite till mamma. inse att ingenting gör någonting bättre. för att sedan åka till jobbet.

nu ska jag försöka platta min världstjockabifflugg och sen åka och fika och få ur mig mitt ursinne. sedan ska jag jobbet. eller ja. typ. eller ja det ska jag ju men på wickan. alltså skriva.


bild kommer soon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0