frillidill.

nuså. jag har täckt över min vän och nu ska jag till frissan. ska kolla upp om mitt djur till hår går att tämja. egentligen törs jag inte. jag är rädd för frisörer. de granskar mitt hår och frågar hur längesen det var jag klippte mig. jämt. "mjaaaaaaa..... inte så väldans länge sen?"
 ljuger jag då. jag har tagit mod till mig. jag ska sätta mig i försvarsposition och hinna nämna alla mina skavanker innan dom gör det. jag ska öva in en mening som ska låta ungefär: "hej, jag har jättetjockt rätt slitet hår, jag har färgat det hemma så det kanske är lite fläckigt, men vad gör det, nu är jag ju ändå här och vill förbättra mig!" då har jag ju sagt allt. då kan dom inte trycka ned mig! HAH. 







Kommentarer
Postat av: Julia

Måste oxå ta mot till mig... Saxen är skräck :D

2008-11-12 @ 14:10:56
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Mitt med :D haha. Hur gick de då :)?

2008-11-13 @ 11:44:32
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0