födelsedag.

plånbok från BB fick jag av farmor


svart armband, fick en jättefin matchande ring också från natta, pörni, johanna och jennifer


underbara kérastase från mami såklart


fick två armband från rille, plus en middag!


presentkort på hudfixarn fick jag av madde(:



superhöga jeans och bootsen fick jag av mig själv. plus lite till.

fick även fyra vinterdäck, en ros och en fulltankad bil av papi :)

och en jättefin vaxros och kola av lisa och emelie. måste hämta de idag!

och hmm... juste, pengar till en laptop och mineralsmink och en mössa!

NU tror jag inte att jag glömte nåt... huhu. tack alla!

pussiluskan

Kommentarer
Postat av: GP

Ohalala

2008-11-11 @ 23:35:16
Postat av: Maria

Grattis i efterskott =)

2008-11-14 @ 10:44:30
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0