durango&50årsgalej

åja. jag har skickat farsgubben på uppdrag.  uppdraget lyder att gå till konsum och köpa mig en chokladkaka. hehe. gottgott. en lugn helg skulle jag vilja säga att det har varit. bestämde mig för att gå till wickan i fredags. ringde och frågade om jag skulle jobba samtidigt eftersom jag ändå skulle vara nykter. 
så det gjorde jag. jobbade alltså. 
väldigt värt det. 
death by wumba spelade. mycket ljud från en till synes ganska liten man. jag har försökt att growla. det låter inte alls bra. inte alls likt andreas....
men å andra sidan, om jag kunde, när skulle jag använda den talangen liksom?
sedan spelade durango. såg fram mot att se dom när jag inte gjort det på väldigt länge. blev inte besviken. dom är riktigt bra alltså. 

igår var jag och rille på hans mammas femtiårskalas. alla som var där kunde någonting. som hade med musik att göra. mycket sång och dans. barbro verkade tillfredställd med vad kvällen hade att erbjuda! grattis än en gång.


några av de många bilderna jag tog i fredags.







puss

Kommentarer
Postat av: lillspak

nice pics gumman! älskar din blogg, om ja inte redan tjatat om det ;) ha det göttast!

2008-11-16 @ 16:44:07
Postat av: fanni

hej baby! tack så mycket, haha nej det har du inte vad kul hörredu(= ses kanske i veckan? pusselipuss

2008-11-16 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0