crazi.

jag är fånge vid min dator. får inte gå härifrån. känner mig pressad. måste skriva min krönika. jag måste även gå ut med rocky. fy fan vilken tråkig onsdag. och jag hatar min pojkvän för att han dissar mig. (jo det gör du).

TUR att det är greys ikväll. ska ut och åka fortfortfort och sladda till servus och köpa glass eller godis och mysa med greys. jag vill egentligen absolut inte göra det ensam. men jag är hundvakt. så aj haf to. för ingen vill åka till bråten. kanske linnea. jag ska fråga henne. jag får inte ta en sån här paus egentligen. ajm living a littel bitt on the edge kan man säga. 

jag skickade mina durangobilder till fred idag iallafall. han verkade nöjd. det kändes bra. han skulle lägga upp dom på myspace. åhå. liten boost hursomhelst(:
nu ska jag slava vidare. (hoppas ni förstår att jag skojar lite. jag älskar mitt jobb. ÄLSKAR)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0