burnedbridge.

har fått för mig att hösten är mysig. jag känner att jag bara vill tända ljus och kura ned mig i en stor filt. gärna i en varm famn. med massa te. vilken sucker jag är. fan.
kommer ju inte kunna göra det hela tiden självklart. men någongång ibland kanske. 

är så sugen på att bara befinna mig på någon plats långt härifrån med bara en person. någon som man trivs med riktigt bra. shit. jag behöver semester.
jag gillar att vara ute och svira. träffa folk. prata skit osv. osv. men inte här. det är så fruktansvärt tröttsamt och jag är orkar bara inte med det inbitna folket i vår lilla stad. det gäller inte mina vänner då självklart. det värsta är att man dras med i skiten själv tillslut. 
sad.

nu ska jag ta en walk med min blonda stora vän.



the sartorialist


puss

Kommentarer
Postat av: monki

håller med! hösten är mysig men bara om man har nån annars suger den :(

2008-11-11 @ 23:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0