blacknblue.

gud vad mycket snigga kläder jag vill ha. har hittat massor. just nu är jag te efter en lång och randig tröja. så vill jag ha massamassa snyggsköna myskläder. alltså riktiga. inte typ bomullsbyxor. ni fattar. tur att jag och cilla ska till huvudstaden om en vecka då! tjoho! hon köpte två biljetter till johan glans's show. halleluja för henne.
lördagen var trevlig. jag tackar och bockar för att vi fick vara hos natta. mina viktigaste var där. men också mycket randoms. oj vad vi tjatade på om olika saker. och alla verkade vara på tipptopphumör.  fick en görfin ros och godis av emelie och lisa och ett armband och ring av de andra. tack än en gång !

statt var konstigt. jag var på skitbra humör. men lyckades ändå hamna i två fighter. med folk jag inte kände. kände mig som något av ett frågetecken dagen efter. men vad tusan. jag är en jävligt provocerande person ibland. förlåt för det.



bildbyte. (bilden har ingenting med texten att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0