bigprobs.

jag har ett par favoritjeans. perfekt slitning, schyssta hål. jag älskar trasiga jeans. ju trashigare desto bättre. men jag använder dom aldrig. vet ni varför? för att jag känner mig som en tjockis när jag har på mig dom. jag är en tönt. I know. men ni vet säkert hur det är. man känner sig lite plufsig. jag försöker gång på gång. 
nästan varje morgon. men sen ser jag mig i spegeln och tycker att mina ben ser korviga ut så slänger jag tillbaka dom in i garderoben igen. sur. 
men grejen är att när jag köpte dom satt dom tight. sen har dom pösat till sig. nu hänger det som en lite påse där min rumpa egentligen ska vara. när jag går skaver byxlåren emot varandra. oerhört oattraktivt. de är väldigt låga så mina ben ser ut som små stubbar. ändå älskar jag dom. mina levis. fan. 





jag älskar mineralpudret. perfekt. nu behöver jag aldrig mer tänka på vad jag ska köpa för smink.
I-landsproblem ohyeah. (nej jag är inte vindögd!........ tror jag.)

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra där Fanny, stort steg framåt. Måste oxå ta steget.. :)

Snygg du är! Tycker du passar grymt bra i det bruna.

2008-11-13 @ 12:44:34
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: cäjz

jag har precis likadana byxor, och jag vet inte heller vad som hände med dom..

2008-11-13 @ 22:27:37
URL: http://skatanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0