%&0?/(!"@

karlskogas uteställen är vidriga. vidriga små snuskställen om jag får uttrycka mig hårt. självklart tycker jag inte det när jag själv är ute och svirar med en flaska vin i magen. men nu har jag inte haft det på över en månad. true. ändå har jag varit på både statt och wickan. nykter då. mitt jobb kräver det.
tur att jag är en lättroad själ. 

när jag är trött kan jag bli på lite dåligt humör. och det märks i bloggen. jag vill endast skriva bittra inlägg då.
men det ska jag inte göra idag, även om början inte ser särskilt munter ut. hmpf.

igår var vi hos jake. kollade på ronny och ragge. snackade. det var mest grabbhäng. som tur var kom lisa och emelie sen. så jag fick lite kvinnlig influens i det tillsynes väldigt grabbiga haket. 

sen blev det worka på wickan. och jag har ingen inspiration. måste skriva klart innan tre. suck.
 nästa inlägg kommer att bli muntert. promise.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0