sprucken läpp och nymålade naglar

sugen på baileys. mmm. står en stor flaska i köket. det är pappas. kanske kanske kan snatta med den den emelie. 
vore en dum idé. 
men bra sugen är jag.
fin dag på jobbet. har ätit små chokladpraliner. 
det är min nya last. åh.

var nära att visa tuttarna för en kund idag igen.
 det händer obeskrivligt ofta nu för tiden.
ibland är jag inte bara nära. ska jag säga er. 
men det är inte med flit gott folk. i alla fall inte medvetet.

jag har egentligen inte tid att sitta här. 
men det blir vad man gör det till. 

ska käka och ta en lång varm dush nu och sen göra mig i ordning.sen dra till lilla emelie :)
svir ikväll brudar.

fick en blixt till min kamera idag. av min chef.
 den var liten men det gör ju ingenting. tack tack.





ha en fin dag och kväll.

pusse

Kommentarer
Postat av: lina

vsg =)

2008-12-13 @ 17:01:05
URL: http://lajnissarld.blogg.se/
Postat av: emp

och som vi svira :) tack för igår brutta!

2008-12-14 @ 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0