pang prego och alvedon.





ohja. jag är mer än medveten hur jävla kass jag är på att uppdatera. 
om jag får skylla ifrån mig så har jag jobbat. mycket mycket.
även idag. 

men näsan rinner och ögonen är mindre än vanligt.
jag vill inte erkänna. men jag håller på att bli sjuk. 
har inte varit sjuk på... aplänge. vad jag nu folk menar med det.
jag har bra imunförsvar. jag har det.

fan. 

men jag har proppat i mig en helvetes massa produkter piller och c-vitamin
nu så om jag inte blir förgiftad så blir jag antagligen frisk (:
moha.

min dator är en jävla cpmojäng. 
jag vet inte hur många tårar (samt slag) mitt tagentbord fått erfara under
 tiden den här datorn har varit min.
även idag. 
det är skönt att slå lite på skärmen också. jag tror att det hjälper.
men jag får inte för rickard. han blir ganska arg på mig.

nu har jag bråttombråttombråttom.

love and peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin ros :)

2008-12-18 @ 21:27:42
Postat av: fansi

thankyou very mucho :)

2008-12-18 @ 23:36:19
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0