såkandetvara.


mamma: fannyyyy?
jag: ja.
mamma: ska du till stan nåt sen?
jag: antar det, vadårå?
mamma: jag har fått ett sug.
jag: jaha åkej?
mamma: på max !
jag: ska vi åka dit menar du?
mamma: ja ! och äta lite.. hehe.

så det är vad som står på schemat. max. sen ska jag svira runt på stan lite. sen träffa madiicken. sweet. på fredag drar jag och lisafisa till huvudstaden. ska bli otroligt trivsamt tror jag. 
jag är ledig idag baj the wej. huur underbart? veryvery.


jag gillar den här skjortan. det vet ni. men den matchar förtusan inte med mitt "nya" hår. 
ser för maskulin ut. nästan lesbisk. jag vill inte se ut så.



så jag böt. vilken jubeltönt jag är I know. but a woman's gotta do....

Kommentarer
Postat av: linis

oj va fin skjorta! är den en poloskjorta som är sådär härligt mjuk? vart har du köpt den och hur mycket?



ha det bra

2008-12-04 @ 18:04:16
Postat av: Anonym

o, tackatck. härligt mjuk är den allt men polo vettetusan, hög krage i allafall:) det är pappas!

2008-12-04 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0