I want one 2

jag och rickard har blivit föräldrar. åtminstone en vecka. och inte åt ett barn. åt en iller
det räcker gott och väl till oss. vi har inte riktigt åldern inne. i alla fall inte mognaden.
helgen var väldigt trivsam. i fredags satt jag och rickard plåstrade på varandra hela dagen och kvällen och i lördags blev det lite mysigt svir. kvällen startade hos jonas och där satt vi pressade som sardeller och allsången till hoffmaestro ekade ljudligt. men det var trevligt. trångt är bra.
melkers sen men det var smockat ända upp till taket så vi gick till red brick istället. 
saken är den att jag blir ju alltid så väldans hungrig när jag är ute på vift och så övertar det allt. 
så max blev det.
jag är alltid tjockisen när jag är med rickard. jag äter alltid mest. eller, det kanske jag gör i de flesta fallen. men speciellt med honom. den lilla stickan.
nu ska jag till rille & bryschan
hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0