julen min i bild och text



jag fick en chokladsnögubbe av mor.



den var väldigt god. 



i vår familj kör vi inte på den röda toppluvan. den är lite för kommersiell tycker vi.



lisa och farmor envisades med att spilla vin på svantes fina bord.



pappa fick en liten, liten radiostyrd helikopter som hela tiden kraschlandade
på olika ställen i vardagsrummet



jag fick baileys, pappa hade läst i bloggen att jag var sugen på att sno. 
det är bättre att få. för samvetet alltså.


rickards juleklappar från mig. innehåll: en whiskey, två whiskeyglas, en rockbibel 
+ the machomans drinkingbook.




min göttpöse. som thomas hade sagt, en mening som inte alls faller sig lika naturlig i min mun.



jag fick en fotoskrivare ! :D 



julemys med julemat. syster lisa och farmor gun. 



jag har blivit ljushårig. väldigt nöjd. tack malert! fick även ett presentkort hos 
frissan av moderjord så jag kan gå och ljusa upp det lite mer när jag har lust med det.




dagen har varit trevlig. jag är stinn på julemat även om jag inte riktigt äter det mesta. mycket fina julklappar och många fina godjul sms. mig gör det ingenting att vissa är massutskickade. mer än sakerna jag nämnt fick jag även ett pandoraarmband av rickard. jättefint<3
jag ska visa er imorgon :) 
ett till batteri till kameran. skönhetsprodukter av olika slag. ett startkit med 
fotopapper och bläck till skrivaren. örhängen, badmössa och lite annat smått och gott. 
fick en sushibok också av fru engborg. vi hade en mindre julklappsutdelning där också. det var mycket trivsamt. 

men vi saknar dig johanna! pappa sa att han ville nästa gråta lite för att han tyckte att det var så väldans tråkigt att du inte var hemma.
och han gråter ju faktiskt aldrig. det vet du ju.

love you siz och jag hoppas att du hittar några köttbullar och lite gubbröra på andra sidan jorden.

god jul :)




Kommentarer
Postat av: malert

haha, fan vad kul att micke fick en radiostyrd helikopter!! som en 5åring :D

2008-12-25 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0