kladchokladfani.

hmm... titta vilken finurlig liten sak min pappa kom hem med. 
han kommer ofta hem med finurliga saker ska jag säga er. 
små ting man får sitta länge med innan man listar ut vad de är till för.
oftast syns inte det förstår ni. 
då brukar pappa säga. fanny, listar du ut vad det här för nåt är så får du den!


oftast vill jag väldigt gärna ha sakerna. man vill ju alltid ha saker vet ni. så jag kämpar och 
kämpar tills jag får reda på vad det är. sen får jag saken. 
och har inte den blekaste 
vad jag ska använda den till. även om jag nu listat ut vad det var.
så i min garderob finns ett antal av dessa gåvor. hör av er om ni vill ha.




han åker ju runt om i världen lite titt som tätt när det lanseras nya 
bilar och den här gången var det i spanien och KIA som var på tapeten.
då får testförarna/motorjournalisterna små och stora gåvor (mutor)
av bilmärkena.




den här gången kanske det inte var såå svårt att klura ut vad det var. 
det var ju hörlurar till...

men det finns ingen display och man behöver inte ladda den. den blinkar hela tiden när man spelar en låt också.
väldigt high-tec.



bjuder på två posebilder. 
vi ska basta ikväll. det blir skönt. 
lugn kväll.
det var längesen. alltså på en fredag. 
ni fattar.

ha en skön kväll.

peace




Kommentarer
Postat av: emp

jävla schnYGGISAR! oj, jaja, ja e iaf på efterfest hos erik, my darling, uknow, hoppas eran bastukväll blev lyckad :) öla imorn fanny! pöss

2008-12-13 @ 02:33:03
Postat av: fanni

haha fan va mysigt :) ofc emelutti, idag blire åka av !

2008-12-13 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0