fall inlove with yourself

hej söta ni.

 idag är jag på bättre humör. det brukar inte ta så lång tid. jag gillar inte att inte vara glad. 
morgonen har bestått av mys med rille. nakenstädning och snöänglar.

jag kunde inte låta bli. 

men när jag låg där själv och hade gjort ett antal änglar skrattandes för mig själv, 
tittade jag upp. när till och med min hund tittar 
snett på mig inser jag att kanske har jag blivit för gammal. fan. 
jag reste mig borstade av mig och hoppades att ingen sett mitt infall.

jag och rickard har inte direkt samma musiksmak.
 men ibland snappar han upp band som han tror är min stil och tipsar mig om dessa.
vissa skulle nog säga att min typ av musik är konstig musik. (linnea)
själv tycker jag inte att man kan ha "konstig" musiksmak. 

plus att jag gillar viss kommersiell musik också.

den här gången träffade han väldigt rätt.

sonjagon aristocrat


underbara kollektioner. verkligen underbara. gucci 08/09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0