ladyGaGa.

fackin´ klar med min krönika. change of plans. den kommer på fredag. håll uppsikt. 
jag vet att mina vänner kommer att känna igen sig rätt väl i den. hehe.

ringde just min chef. hade en repotageidé. den gick hem. 
han skulle börja skissa på den redan nu. jag är back on track. 

har haft en något ringrostig period men nu känner jag mig skrivfrisk igen. 
blev till och med rätt nöjd med krönikan. har aldrig hänt. men man måste vara
självkritisk annars kommer man ingen vart här i livet. 

idag ska jag och rille gå på stan. några sista julkappar för min del. 
han har inte köpt en enda.
jag är sugen på att frossa i underkläder. får se lite. hehe.





jag älskar kläder som jag kan bo i. alldeles för stora och alldeles för mysiga. monki ofc.

ps. jag ska börja använda fler ordspråk. det är ju jättekul. jag önskar att fler gjorde det.
typ: nu är det kokta fläsket stekt
verkligen jättekonstig mening. men alla fattar.
hur användbart.

mucho.





Kommentarer
Postat av: mady

Hur ser fre-lör-sön ut för dig? några plans? tänkte om vi skulle ses. miss u!

2008-12-10 @ 21:32:51
URL: http://madelenetiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0