excelleent...

excelleeeent. jag har börjat säga så. samtidigt som jag för fingertopparna mot varandra. ni vet som mr. burns! det är fantastiskt. man kan använda det till allt. ibland säger jag det till mig själv om jag till exempel har kommit på någonting som är bra eller lite elakt. jag gjorde det nyss. för jag insåg en sak. och det har med en av er att göra. mohaha

mamma är nuts där nere och vill ha min bloggadress, borde jag ge den till henne? 
jag skriver ju ibland lite föräldraförbjudet mycket i min blogg men å andra sidan tror jag att hon var värre än mig på alla plan när hon var nitton. 

igår var vi några tjejer hos natta. lisa jag nattis och johanna. vi spelade cluedo och åt chips med ostdipp. sjuka var vi också. åtminstone hälften. 

repet som jag kämpat med hela veckan blir uppskjutet. annonserna skulle få plats. men jonas var supernöjd och då är jag det också.  

jag är trött som ett as. jag kan inte sova om nätterna. 
nu måste jag snygga till mig lite sen ska jag gå ner och haffa en av bullarna mamma bakat idag. jag hörde nyss hur hon försökte locka till sig ett av grannbarnen med en.



ha det fint. /working class hero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0