whore.

den här bloggen är till för först och främst mina vänner. i princip skriver jag bara 
struntsaker som ingen egentligen bryr sig om. 

kan tänka mig att randoms som läser den här bloggen tycker att jag är lite smått knäpp i skallen ibland. 
men mina vänner förstår när jag skämtar och de vet vilken klang i språket jag har i vanliga fall så även om jag inte skriver :) :P :O :D efter varje skoj så förstår de ändå.

men jag har ändå rätt många läsare och jag förstår att inte
alla ser den underförstådda 
sarkasmen eller ironin i vissa inlägg.
då får det väl vara så antar jag.

i min blogg skriver jag precis som jag vill och använder även språket hur lite hur som helst.
som ni många vet skriver jag också i en tidning och då använder jag självklart inte samma språk som jag gör här
det här är min fritid och då skiter jag fullständigt (okej inte fullständigt men nästan) i meningsuppbyggingar och liknande.

så, nu fick jag det sagt.

till nånting helt annat.

fan vad illa jag mår över att päls har blivit modernt igen. 
det gör mig verkligen bitter.
varför inte bara köpa en fuskpäls?
nu blev jag på dåligt humör.
det är ju 2008 för tusan då ska man inte hålla på med sånt som
 för mig känns så fruktansvärt passé.

jävla idioter.

maria mena just hold me
maria mena i miss you love








Kommentarer
Postat av: Natta

men fanii jag har inte fått nått sms... min tele är cp i huvveeee.. den bara stänger av sig hela tiden :(:(

2008-12-08 @ 17:28:16
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0