kvinnan är den nya mannen

åhoj. ni skulle se mig nu. jag ser ut som pippi. alldeles prickig i hela ansiktet.
jag har solat. sprungit ärenden. hör ni hur viktig jag låter. 
dock var inte ärendena så väldans viktiga men ändå. själva termen.

jag har städat. gjort fint i min lilla boning. 
dammsugit heltäckningmattan två gånger. mycket noggrant. 
men det är himla tråkigt att städa. missförstå mig inte, jag gillar det till viss del. men inte hemma liksom. 
det är som med sex. det är alltid roligare att göra det hos någon annan.
 är det bara jag eller är sex fortfarande tabu? alltså att prata om såhär?
jag tycker inte att det känns träligt. men andra kanske gör det. skitkonstigt. 
det hör ju till vardagen mer eller mindre. 
som mat.

städa var det ja. ni skulle ha varit här och sett vad fint. guldfiskarna på toaletten trivs. 
inte silverfiskarna. 
jag har riktiga guldfiskar på toan.
mycket trevligt. 





hoppas ni har det fint. snart är det jul och jag fick sms från afrika igår.
tjoho!



Kommentarer
Postat av: Natta

Men det var ju dig jag mena hjärtat!

2008-12-18 @ 15:01:20
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: knäckehäxan

den är bra jävla snygg den där bilden, har den på datorn jag meeed hoohoo! :)

2008-12-18 @ 23:13:06
URL: http://bembe.blogg.se/
Postat av: mäls

buttcrack,hehe:$

2008-12-20 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0